שלום אורח, התחבר
חיפוש מאמן אישי:
לקבלת ייעוץ אישי

תחומי יעוץ

תחומי אימון

תחומי עו"ד

זמינים לייעוץ

רונלד רובינס

לפרטים ויצירת קשר

פיננסי טיפ - יעוץ עסקי

לפרטים ויצירת קשר

עו"ד חיה לזר נוטקין

לפרטים ויצירת קשר

כושר ויופי הולכים ביחד

נהוג לומר שספורט יפה לבריאות. הדבר נכון, כמובן, אך לספורט יש סגולה חשובה נוספת – הוא שומר על מראה צעיר יותר, חטוב יותר ויפה יותר. לכן, חשוב מאוד להקפיד על פעילות ספורטיבית, בכל גיל, כל אחד על פי מצבו ויכולתו.
 

כושר תפור לפי מידה

אנשים רבים שנרשמו למכון כושר, לקורס אירובי, או לפילאטיס, גילו שקשה להם להתמיד בכך. לא כל אחד מרגיש בנוח להתאמן ביחד עם אנשים אחרים, יש כאלה שהריח מפריע להם, ויש שפשוט קשה להם לגייס את המשאבים הנפשיים בשביל להתמיד ולא לפרוש. פיתרון טוב לאנשים כאלה, שלא רוצים לוותר על היתרונות הבריאותיים והאסטטיים של פעילות גופנית קבועה, יהיה להיעזר בליווי של מאמן כושר אישי.
 
למרות שהדבר נראה מפתיע למי שלא נעזר בשירותיו של איש מקצוע מסוג זה, לא מדובר בשירות יקר שנועד לעשירים בלבד. למעשה, כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שבצורה כזאת קל יותר להתמיד, ושהאימון איננו כרוך בבזבוז של זמן מיותר (מאמן כושר אישי שמגיע עד הבית), הרי שיתרונות של אימון כזה ברורים. כל זאת עוד לפני שציינו שאימון אישי מבוצע תוך שימת דגש על צרכיו האישיים של המתאמן האישי, התייחסות לחוזקות ולחולשות שלו, ולאופיו האישי. בכך, אימון אישי מתאים לכל גיל, וכמעט לכל מצב בריאותי.
 

כושר על גלגלים

סוג אחר של אימון גופני, שנחשב לשורף קלוריות מעולה, למחטב ולמצוין לסיבולת לב ריאה, הוא רכיבה על אופניים. יש כאלה שמעדיפים לרכב בטבע, אחרים רוכבים באופני כושר נייחים, יש שרוכבים לבד ויש שרוכבים בקבוצה. אין זה משנה באיזו דרך בוחרים, אין ספק שמדובר בספורט מצוין, עדיף על פני ריצה, למשל, משום שהוא מביא לפחות נזקים ביו-מכניים.
האפשרות לשלב רכיבה על אופניים עם פעילות קבוצתית כגון רכיבה משפחתית, מאפשרת לא רק שיפור של כושר וחיטוב הגוף, אלא גם חיזוק הקשרים הבינאישיים, גיבוש, כיף והנאה.  

עולם המים

כל מי שראה פעם תחרות שחייה מקצועית, לא יוכל להכחיש שגופם של שחיינים ושחייניות בנוי לתלפיות. בחירה בספורט השחייה מומלץ מאוד לילדים, לבני נוער, למבוגרים ואף לקשישים. יתרון בריאותי חשוב של השחייה טמון בכך שהמים שומרים על הגוף מפני נזקים לפרקים ולסחוסים. יתר על כן, אפילו אנשים עם בעיות רפואיות חמורות כגון נכות, עודף משקל מסכן חיים, וכיוצא באלה, יכולים לשחות בקלות בזכות טבעו של הגוף לצוף על פני המים.
 

חשוב לזכור

לא משנה אילו פעילויות גופניות מחליטים לבצע, חשוב לזכור כמה כללים חשובים:
  1. ביצוע חימום – לפני פעילות גופנית, חשוב להקפיד על חימום ותרגילי מתיחות.
  2. נעלים מתאימות – שימוש בנעלים מתאימות, מאווררות, ומאיכות טובה ימנעו נזקים מיותרים לרגליים ולגב. הרגליים נושאות עומס רב וחשוב להקדיש להם תשומת לב נוספת, אם בהמרצת מחזור הדם (על ידי עיסוי) ואם על ידי טיפול שוטף כגון פדיקור רפואי אסטטי.
  3. בדיקות מקדימות – לפני שמתחילים בפעילות בלתי מוכרת, בייחוד כשמדובר באנשים שסובלים ממגבלות שונות, כדאי להיוועץ ברופא.
 

פינת המומלצים

זוגיות בזיגזג עדכני

זוגיות בזיגזג עדכני

לפרטים נוספים

לצאת מהשגרע

לצאת מהשגרע

לפרטים נוספים

מה שחשוב...

מה שחשוב...

שמעון דולן - אבישי לנדאו
עברית-אנגלית

לפרטים נוספים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

שמעון דולן- סלבדור גרסיה-אבישי לנדאו

לפרטים נוספים

The Value of Values

The Value of Values

Educational Cards Games for KIDS and their Families

לפרטים נוספים

EL Valor de los Valores

EL Valor de los Valores

משחק הערכים למשפחה (ספרדית מרכז אמריקה)

לפרטים נוספים

Coaching By Values

Coaching By Values

שמעון דולן - 2011

לפרטים נוספים

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

לפרטים נוספים

לרזות בכיף עם יהודית

לפרטים ויצירת קשר

איריס שוסטר -יועצת כלכלית למשפחה

לפרטים ויצירת קשר

התבוננות - יעוץ להעצמה נשית

לפרטים ויצירת קשר