שלום אורח, התחבר
חיפוש מאמן אישי:
לקבלת ייעוץ אישי

תחומי יעוץ

תחומי אימון

תחומי עו"ד

זמינים לייעוץ

א.ס איריס סבאג- יועצת שיווק/פרסום/מכירות

לפרטים ויצירת קשר

אורלי אימון אשי

לפרטים ויצירת קשר

אבי פלד - מאמן אישי

לפרטים ויצירת קשר

כיצד למתג את העסק שלך בצורה נכונה שתתאים למוצר

כל עסק אשר מעוניין לזכות בלקוחות רבים חייב לשווק ולמתג את עצמו בצורה בה הלקוחות הפוטנציאליים ייחשפו לעסק, מוצריו ושירותיו, יזכרו את העסק ואף ימליצו עליו לחברים ומכרים. מאמר זה יביא בפניכם את החשיבות של בחירת השם הנכון לעסק, הלוגו, הסלוגן וכרטיסי הביקור שלו ויספק לכם טיפים באשר לנקודות החשובות ביותר שיעזרו לכם למתג את העסק.
 

השם של העסק- הבחירה הנכונה

 
חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק הוא השם שלו. כאן חשוב מאוד לבחור בשם הקשור אל התחום של העסק. בצורה זו אנשים יוכלו לשייך מיידית וללא שום מאמץ את השם לתחום. השם חייב להיות קליט ולכן ההמלצה היא לבחור בשם קצר או במושג המוכר לאנשים מחיי היומיום. יש לזכור כי המטרה העיקרית כאן היא שאנשים יזכרו את השם של העסק שלכם.
 
אם התחום בו אתם עוסקים הוא תחום בו יש תחרות רבה, חשוב מאוד לבחור בשם בולט שיגרום לאותו בידול של העסק שלכם משאר המתחרים. בנוסף, לכל אלו ההמלצה היא לבחור בשם אשר יהיה ברור גם בשפה האנגלית. יש לזכור כי כיום רוב העסקים הם בעלי אתר אינטרנט ואם הדומיין שלכם הוא באנגלית, אנשים יזכרו את השם שלו ביתר קלות.
 

הלוגו של העסק- בניית סמליל אפקטיבי

 
לוגו הוא אותו אלמנט גרפי המשויך לעסק. לכל עסק יש לוגו שונה ממשנהו. כאן תצטרכו להחליט האם הלוגו בו אתם מעוניינים לעסק יהיה מורכב מצורה מופשטת, איור כלשהו, תמונה או משם העסק. חשוב להבין כי הלוגו שלכם ילווה את העסק לאורך כל תקופת קיומו וימתג את העסק. יש אפשרות בשלב מסוים להחליט על שינוי של הלוגו, אך כאן גם מדובר בתהליך מיתוג תדמיתי חדש של העסק. חשוב לקחת בחשבון כי הלוגו שלכם יהיה חייב לשדר את הטון והאופי של העסק, אם בצבעים, אם בסוג הצורה, או אם בסוג הפונטים.
 
כיום, עיצוב של לוגו נחשבת אמנות עסקית ועסקים רבים בוחרים בגרפיקאים המומחים בתחום זה על מנת שיאפיינו את העסק ויבנו מגוון תרשימים של לוגואים מהם יבחר הלקוח את האחד המתאים לו. הלוגו יופיע בנייר המכתבים של העסק, בכרטיס הביקור, בשלטים, באתר האינטרנט של העסק ועוד. לסיכום, לוגו חייב לייצג את אופיו של העסק, להעביר מסר ברור לקהל רחב של אנשים, בעל שפה עיצובית אפקטיבית (צבע, פונטים, צורה).
 

הסלוגן של העסק

 
סלוגן הוא משפט שנושא בתוכו את המסר השיווקי של העסק. אנשים רבים מתייחסים אל הסלוגן כסיסמה של העסק. הסלוגן תמיד יהיה צמוד ללוגו של העסק והוא חייב להיות קליט וקצר. קחו בחשבון כי כאן נדרשת השכרת שירותיו של קופירייטר אשר מומחה בסלוגן שיווקיים, שכן כל בעל עסק מודע לעובדה כי הסלוגן הוא הדבר הראשון שמוכר את העסק לקהל הרחב.
 
 
 

פינת המומלצים

זוגיות בזיגזג עדכני

זוגיות בזיגזג עדכני

לפרטים נוספים

לצאת מהשגרע

לצאת מהשגרע

לפרטים נוספים

מה שחשוב...

מה שחשוב...

שמעון דולן - אבישי לנדאו
עברית-אנגלית

לפרטים נוספים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

שמעון דולן- סלבדור גרסיה-אבישי לנדאו

לפרטים נוספים

The Value of Values

The Value of Values

Educational Cards Games for KIDS and their Families

לפרטים נוספים

EL Valor de los Valores

EL Valor de los Valores

משחק הערכים למשפחה (ספרדית מרכז אמריקה)

לפרטים נוספים

Coaching By Values

Coaching By Values

שמעון דולן - 2011

לפרטים נוספים

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

לפרטים נוספים

איריס שוסטר -יועצת כלכלית למשפחה

לפרטים ויצירת קשר

פריבה בוסתנאי

לפרטים ויצירת קשר

ריקי לייבוביץ-אוסדון -מאמנת ילדים נוער ו-מתבגרים

לפרטים ויצירת קשר