שלום אורח, התחבר
חיפוש מאמן אישי:
לקבלת ייעוץ אישי

תחומי יעוץ

תחומי אימון

תחומי עו"ד

זמינים לייעוץ

י' לוינסון ושות', משרד עורכי דין

לפרטים ויצירת קשר

גילה אשל קלאר

לפרטים ויצירת קשר
דני קרני

חשיבותו של שיווק רגשי

נכתב ע"י: דני קרני בתאריך 03/08/2011

רגש מגרה את המוח במהירות הגדולה פי 3,000 מאשר ההגיון. אנו חיים בעולם רגשי.
רגשות מניעים את התנהגותנו, העולם מונע מרגש.
 
חשיבה הגיונית מובילה את הלקוחות למצב של התעניינות בעוד הרגש הוא זה אשר מוכר. אנשים פחות מעוניינים בתכונות. הם מחפשים מוצר המתאים לאישיות שלהם. שם המשחק הוא ערכים.
 
שיווק רגשי טוב במקרים רבים מאשר שיווק הגיוני המתמקד בתכונות המוצר. תפיסת הענין ההגיוני במוח הוא דבר אחד. אבל תפיסת הלב שונה לגמרי.
 
בנה רגש באסטרטגיות השיווק שלך. אל תרדוף כל הזמן אחר נתח מכספו של הלקוח . העדף להשיג את "נתח הלב". הפעל אסטרטגיות בהן ההחלטות תהיינה מונעות רגש
 
והסר שאלות הגיוניות שעלולות להניע את הלקוח לקנות במקום אחר.
האר והדגש את הסיפוק הרגשי שיקבל הלקוח מן המוצר שלך.
 
 
לא חשוב באיזה תחום עסקי הנכם פועלים, אתם צריכים לבנות נגישות לרגשות המפעילים את הלקוחות שלכם.
יש לתאר אלו סיפוקים רגשיים יקבלו לקוחותיך מצריכת המוצר שברצונך למכור להם.
 
למשל:
 
 
מכירת מותג מתחום ההלבשה. הלקוחות מרגישים רגש של "גאווה",  שייכות למועדון כזה או אחר, כשחבריהם רואים אותם עם המותג שמכרת להם. הם מרגישים "ביטחון" באיכות המוצר. יש להם "שמחה" ומצב רוח טוב כשהם לובשים את הבגד. וכך ניתן למנות שורה ארוכה של רגשות
השפה האנגלית שופעת מילים דומות ונרדפות לרגש.
 
 
השתמשו בצבעים הנכונים בחומר השיווקי של עסקכם 
חשוב מאד לדעת, אלו רגשות או סמלים יניעו את לקוחות המטרה לקנות את המוצר או השירות שלך. השימוש בצבעים נכונים בחומר השיווקי (אתר אינטרנט, עלון, פלייר, כרטיס ביקור, אריזות, צבע חנות, שילוט ועוד) יכולים בפועל לשפר את המכירה.
 
צבעים  עשויים להשפיע על לקוחות. למשל, אם אתם משווקים מוצר שתפקידו להביא לרווח כספי, גוונים של צבעי ירוק וחום מתאימים כמייצגים דולרים וכוח.
 
 
מכירה כמאמן ספורט
 
טפל בלקוחות הפוטנציאלים שלך כמו מאמן שרוצה להשיג תוצאות מצוינות מן השחקנים שלו.
 
מאמן מצליח לא רק עירני לצרכים הגיוניים של שחקניו. הוא מנסה גם להבין את רגשותיהם. מה משמח אותם, מה מפחיד אותם. כך גם כלפי הלקוחות שלכם : הקשיבו למילים, לטון הדיבור, שימו לב לשפת הגוף, לרגשות, לעולם שלם שאינו נמצא בהכרח במילים הנאמרות.
 
 
צחוק... צחוק
 
מדוע שאנשים יקנו מכם אם הם אינם נהנים לקנות מכם? אם יהיה ללקוחות כיף לקנות את המוצר שלכם, אתם משדרגים למעשה את פוטנציאל הקניה. תארו לכם לקוח צוחק ונהנה כשאתם מתארים בפניו את ההנאה או התועלת שיפיק מן המוצר. המכירה הסתיימה. וכנראה גם ללא ויכוח על המחיר .
 
ניהול העסק צריך להיות כיף עבורכם. ואת רגש הכיפיות, שדרו ללקוחות.
 
לדוד שלי משה יש חנות בשולי מחנה יהודה בירושלים. חנות כלבו , והאמת היא שאין לו שום דבר מיוחד. הוא מוכר מגוון רחב במחירים זולים. אבל יש לו... חוש הומור. מטורף. בוא בגיל פנסיה, אבל הוא ואשתו באים יום יום לחנות כדי ליהנות. מה שנקרא "צחוקים עם הלקוחות" . והלקוחות לא עוזבים.
 
 לקוחות חדשים, אף הם נחשפים להומור ונדבקים.
 
 
 
דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם

פינת המומלצים

זוגיות בזיגזג עדכני

זוגיות בזיגזג עדכני

לפרטים נוספים

לצאת מהשגרע

לצאת מהשגרע

לפרטים נוספים

מה שחשוב...

מה שחשוב...

שמעון דולן - אבישי לנדאו
עברית-אנגלית

לפרטים נוספים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

ניהול על פי ערכים תשוקתיים / רגשיים, אתיים, כלכליים

שמעון דולן- סלבדור גרסיה-אבישי לנדאו

לפרטים נוספים

The Value of Values

The Value of Values

Educational Cards Games for KIDS and their Families

לפרטים נוספים

EL Valor de los Valores

EL Valor de los Valores

משחק הערכים למשפחה (ספרדית מרכז אמריקה)

לפרטים נוספים

Coaching By Values

Coaching By Values

שמעון דולן - 2011

לפרטים נוספים

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

מאמן/יועץ, מעוניין לפרסם כלי עזר מקצועי?

לפרטים נוספים

" לנשום" לחיות מתוך שמחה

לפרטים ויצירת קשר

ריקי לייבוביץ-אוסדון -מאמנת ילדים נוער ו-מתבגרים

לפרטים ויצירת קשר

לרזות בכיף עם יהודית

לפרטים ויצירת קשר